Syyskuun ensimmäinen, nuhanenä ja surullisuus.

Kaiken ankeuden keskeltä löydän iltalehdestä mielekkään uutisen:

Finnair rekrytoi syyskuun aikana neljä henkilöä kiertelemään yhtiön kohteisiin kahden kuukauden ajaksi.

Minä, entinen kotiäiti, olen tässä pohtinut jo jonkun aikaa, mitä sitä elämällään tekisi. Pitäisi saada jotain mielekästä ja tarkoituksellista, jotain työtä joka tuntuisi omalta, jotain, jota tekisi muunkin, kuin palkan takia. Olen pyöritellyt päässäni opiskelu, firman perustamis- ja elämäntapa ajatuksia. Miettinyt missä minä olen hyvä. Mitä minä osaan tehdä. Jotain suuntaa-antavaa olen sisältäni löytänyt, mutta...

Tässä olisi aika hyvä vastaus, sillä tätä Finnair hakee:

"...tehtävänä on kierrellä eri kohteissa maailmalla ja havainnoida laatua lentomatkalla, lentokentillä ja perillä kohteissa. Työhön pääsevät osallistuvat myös tuotekehittelyyn ja kirjoittavat kokemuksistaan lentoyhtiön verkkosivuille."

Siis pääsisin matkuselemaan. Aah. Pääsisin kertomaan maailmaa ennenkin matkannein silmin laadusta lennolla, kentillä ja kohteissa. Saisin ilmaista mielipiteeni ja kuvata sekä kirjoittaa.

MITÄ MUUTA SITÄ ENÄÄ VOISIKAAN HALUTA?

Pitäisköhän pistää hakemus vetämään?

Ihan tosissaan?

Tää olis niin kuin "The Dream come true" Job!