Olen kahden kipeän lapsen kanssa kotona. Harmittaa. Toisella tulee kokkareita nenästä ja on lämpöä ja toinen potee ehtaa silmätulehdusta.

Samalla jännitän ja hikoilen, että olenko Madonnan konserttilipun omistaja tänään. Ystävät jonottelevat eri R-kioskeilla ympäri uuttamaata, joku yrittää lippuja netin kautta, joku puhelimella. Ärrän koneet olivat heti alkuun menneet jumiin, samoin pääsy nettimyyntiin takkuaa. KAIKKI HALUAVAT LIPUN!

Madonnan konsertti kuuluu myös pitkäaikaisten unelmieni joukkoon! Ja se unelma on ihan melkein jo toteutunut! Madonna on tulossa suomeen - vain lippu puuttuu.. Mikä olisikaan ihanampaa kuin fanitus ja biletys tyttökavereiden kanssa suuren idolin keikalla, kun käheästi yhdessä me kolmevitoset lauletaan: "LIKE A VIRGIN..

Feissarissa kirjoittelin eilen tälläistä. Tässä vähän lisää asioita minusta. Totuuksia, tavoitteita, tapoja ja faktaa. Olkaa hyvä:


1. Inhoan sunnuntai-päiviä, koska pitää valmistautua maanantaihin.
2. Perjantait taas ovat parhaita päiviä, kun koko viikonloppu on vielä edessä.
3. Olen markkinointi-ihminen, silti työskentelen it-alalla..
4. tykkään tarkastella katumainoksia, kuvaan jopa parhaita paloja.
5. Olen taas kerran aloittanut kuntoilun. Kroppa muistaa vanhat liikeradat hyvin ja kunto nousee kohisten.
6. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni käynyt Tahkolla laskettelemassa. Voin suositella!
7.Tykkään illanistujaisista ystävien kanssa. parasta on syvälliset keskustelut viinilasien ääressä.
8.Rakastan matkustelua ja kulttuureita.
9. olen käynyt kai 30 eri maassa. Ja yksi niistä on Neuvostoliitto..
10.Nytkin tekisi mieli lähteä matkalle. Islanti voisi olla kiva, kuten myös irlanti, Portugal tai vaikkapa alppiloma..
11. Lempijuomani on punaviini
12 lepmpiruokaa taas pasta, intialainen, pihvi, kiinalainen, pasta, texmex...
13. Minulla on kolme lasta. Se on hyvä ja riittävä luku.
14. Tykkään valokuvauksesta ja haluaisin olla parempi siinä.
15.Uusi mottoni on: mitä enemmän antaa, sitä enemmän saa... pätee moneen asiaan.
16. Olen kevät ihminen.
17. Salmiakki on ihan parasta.
18. Tänä talvena olen ajanut ensimmäistä kertaa moottorikelkalla.
19. Kesällä ajattelin kokeilla vesiskootteria.
20. Ostan aina kaikki vaatteet alesta. on ihana tehdä löytöjä.
21. Valvon arkenakin puoleen yöhön ja olen aamulla väsynyt.
22. Yritän pitää kotia siistinä. Siivoan muka kokoajan, mutta silti on sotkuista..
23. En leiki lasten kassa. Mieluummin luen heille satuja tai pelaan kimbleä tai motivoin heitä piirtämään.
24.Olen päättänyt, että huomenna olen Madonnan konserttilipun omistaja
25. Edellinen näkemäni elokuva oli Rööperi. Elokuva oli niin "rankka", että se mietityttää vieläkin

Any questions?