Palasin eilen ihanalta mini-lomalta Lontoosta. Vaikka olin poissa vain 4 päivää, tuntui kuin olisin ollut poissa viikon, tai kaksi!

2058555.jpg

Mahtavalla sijainnilla Kings crossilla, yhden tähden erittäin edullinen ja suht siisti hotellimme Wardonia.

Olen nyt niin rentoutunut. Ihan uusiutunut. Levännyt. Nauranut, keskustellut..

2058521.jpg

Punaiset bussit ja Lontoo-fiilis, jokaikisenä lomapäivänä!

Olen seikkaillut Lontoon maanalaisessa ja super-shopannut. Olen nauttinut päivä-siidereistä ja kuluttanut saapikkaiden pohjia pitkin Lontoon katuja aamusta iltaan. Olen aistinut ja kokenut niin taidetta kuin kadun vilinääkin. Olen yksinkertaisesti nauttinut joka sekunnista!

2058526.jpg

Saatchi Galleria, jossa nuoret vielä nimettömät tai muuten vähän julkisuutta saaneet taidokkaat taiteilijat pääsevät esille. Meidän kohdalla esillä oli kiinalaista taidetta.

Olen ollut lomalla tyttöporukalla, niiden nuoruuden ystävien kanssa. Ollaan vietetty joka minuutti yhdessä ja nautittu. Puhuttu syvällisesti ja pinnallisesti. Keskusteltu kertakaikkiaan päästä varpaisiin ja sisäelimistä sieluun. Ollaan naurettu ja iloittu toistemme seurasta!

2058529.jpg

Sohon joulutunnelma. Viimeisenä iltana matkalla syömään sushia ja klubbailemaan.

Aivan mahtavaa, kun kaikki olivat yhtä mieltä ohjelmasta - taiteen ja ostosten tasapainosta, ruokapaikoista ja iltapäivädrinkeistä. Nukkumaan menemisestä ja heräämisestä. Matkareiteistä ja kaupunginosista. Kaikesta.

2058553.jpg

Kiitos tytöt vielä kerran matkaseurasta. Teidän kanssa olisin valmis lähtemään ihan mihin vaan, koska tahansa!

Tyttöjen reissut pitäisi tehdä pakolliseksi. Niitä pitäisi olla enemmän ja kaikkien naisten pitäisi päästä silloin tällöin nauttimaan ystäviensä seurasta ilman perheen velvoitteita! Sitä mieltä minä olen!