Terkkuja Tallinnasta!

Täällä sitä nyt ihmetellään ja istuskellaan sängyn päällä Viru-keskusta vastapäätä. On aikaa siitä, että viimeksi kävin Tallinnassa, ja tuntuu, että on aikaa siitä, kun viimeksi kävin matkoilla.. Matkustaminen tuntuu niin mukavalta!!

Olen pikalautan jälkeen käynyt työkavereitteni kanssa illallisella ja kuunnellut kansainvälistä puheensorinaa ihana tunne sisälläni. On ihanaa viettää aikaa kansainvälisssä ilmapiirissä! Nautin joka solulla. Kollegani tuntuvat olevan minua tosin vähintään viisi vuotta nuorempia ja kuitenkin jo kokeneita työn konkareita.. Onneksi minulla on jakaa elämänkokemusta ja tarinoita monista maista, vaikka en vielä kova vaikuttaja ole työelämässä ollutkaan. En kuitenkaan tunne itseäni yhtään työtovereitani vähempiarvoiseksi. Välillä tulee jopa vähän äidillinen olo.

Company policyn mukaan yövymme kaikki yrityksen asunnossa, nukkuen 2-3 henkilöä samassa huoneessa (minä jaan huonetta Irlantilaisen ja puolalaisen tytön kanssa). Joka kerta ennen matkaa järjestely ärsyttää minua, mutta joka kerta asuminen työkavereiden kanssa tuntuu kuitenkin mukavalta. Syödään yhdessä, jutellaan, ja kaivetaan läppärit esiin. Joku vilkaisee ehkä facebookkia, joku bloggaa (!). Suurin osa tekee intohimolla töitä, eikä malta lopettaa. Aivan mielettömiä työnarkkareita nämä ihmiset. Minä olen onnellinen siitä, että työpäivän jälkeen elämäni täyttyy aivan muilla asioilla. En avaa, tai edes ota kotiin työkonettani.

Ihanaa, että minulla on lapset, jotka antavat elämälleni toisenlaisen sisällön!

Hyvää yötä teille, missä ikinä olettekin!

Muistakaa jakaa vuorokausi tasaisesti työlle, vapaa-ajalle ja levolle!