landscape_6300-red.jpg

Minulla on tälläinen ihana punainen puhelin. Siro, tyylikäs, vähän naisellinen ja kivasti käteen sopiva. Puhelimeni tärkeimmät valintakriteerit olivat kaunis ulkomuoto, keveys, hyvä käteensopivuus (ei mikään tiiliskivi), tarkka kamera sekä kuvan ja äänen tallentaminen. Puhelimessani on valitettavasti monia toimintoja jotka jäävät käyttämättä. Yksi esimerkki niistä on radio.. Toinen voisi olla internet, koska olen vähän epävarma siitä paljonko puhelimella surffailu maksaa.

Tähän mennessä olen ollut äärimmäisen tyytyväinen puhelimeni tarjoamiin palveluihin ja ollut jopa vähän hämääntynyt sen kaikista ominaisuuksista.Tällä viikolla olen kuitenkin jo muutamaan kertaan ollut vahvasti sitä mieltä, että puhelimien kehittelijät ovat unohtaneet varsinkin tälläisistä punaisista, naisille suunnatuista puhelimista yhden tärkeän asian. Ja se asia on PEILI. Ihan samalla tavalla, kuin puhelimesta katsotaan kelloa, voisi siitä mielestäni ohimennen peilata onko huulipunat vielä siellä missä niiden pitää, onko kampaus kunnossa tai nenänpäähän tulossa näppylä.

Minulle on ihan turha ruveta selittämään, että tekniikka ei voi toistaa peiliä tai jotain muuta potaskaa, sillä ovathan televisiotkin litistyneet, kännykät kutistuneet ja tekniikan avulla ollaan voitu toteuttaa monia visioita, joihin kukaan ei olisi ikimaailmassa uskonut. Minä olen siis sitä mieltä, että puhelimiin on yksinkertaisesti saatava yhdeksi ominaisuudeksi niinkin tavallinen asia kuin peili.

Kuka muu kannattaa?

Tässä olisi puhelinpuolen kavereille nyt vähän mietittävää. Minuthan voisi oikeastaan palkata vaika tuotesuunnitteluun?!